február 23, 2020

Vágy


Ülök a szobában a laptop előtt, lepihenvén a napi teendők elvégzése után. Azt gondoltam, na, most körbenézek a világhálón, behozom a lemaradást, vagy épp csak utánanézek valaminek, amit amúgy mindig elfelejtek.
Aztán a sült sajt, és bolognai ragu vegyes illata begyűrűzik a szobába a konyhából. Annyira pofátlanul ínycsiklandó, hogy a nyálelválasztásom is beindul. Mindenről elvonja a figyelmet. Csak az olvadt, sült sajtra tudok gondolni, ami összekavarodik a bolognai raguval, és a jócskán megszerecsendiózott besamel mártással.
Elképzelem, ahogy belesüllyesztem a villám, és bekapok egy falatot. Igazi gasztronómiai ízélmény.

De sajnos nem mára, úgyhogy jobb, ha elengeded. Mert az csak holnap lesz a tiéd.

3 megjegyzés:

  1. #vwkommentbiztosítás

    Szinte biztos vagyok benne, hogy Kritikuss arra gondolt, hogy megéhezett a bejegyezés hatására, akárcsak én :"D

    Nagyon tetszik, ahogy ebben az alig néhány szóban ilyen markánsan meg tudtad fogni a címbeli élményt-érzést, és az, hogy nem a szerelmen az intimitáson keresztül, számomra igen nagy plusz pont. (Túl. Sok. Ilyen. Van. Kissé már unom.)

    Remélem, hamarosan olvashatunk új bejegyzést tőled, addig is minden jót :"3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mad!
      Nagyon-nagyon köszönöm a visszajelzésed, és a véleményed. Nagyon örülök neki, hogy így gondolod.
      Sajnos most elég mélyrepülésben vagyok már hónapok óta, már ami az írást illeti, de nem tervezem feladni. Köszönöm a jókívánságot, neked is minden jót! :)

      Törlés

Copyright © 2018-2020 amateur but happy || Működteti a Blogger.