január 25, 2020

2020#1

Vannak dolgok, amik nem változnak
Ilyen számomra a ragaszkodás is.
Ragaszkodom dolgokhoz, ez tagadhatatlan.

Nem tagadom, a blogom is egy ilyesmiféle
Az írás, akár komolyan, akár csak pötyögve,
Kimondhatatlanul is az életem része.

Része csak, azért nem az egésze, és
ez abban látszik meg leginkább, hogy
amikor nem volt, akartam, hogy legyen.

Lett, és nézzétek, nem használom ki.
Nem jönnek a szavak, vagy inkább
az időt nem tudom úgy odaszánni.

Odaszánás, ehhez bizony az kell, és
le a kalappal minden kitartó blogger előtt.
Nekem ez csak hullámokban működik.

De úgy azért működik legalább.
Időnként bejelentkezem, mert jót tesz
a lelkemnek. Írni is jó lenne, legalább verset.

Verset, haikut, bármit - ha novellát jelenleg nem megy.




Ami azt illeti, röstellem, hogy az utóbbi időben ennyire nem írtam semmi olyat ide, amiért ez az egész blog annak idején elindult. Ugyanis ezt én nem személyes blognak szántam, hanem egy kreatív felületnek, ahova írhatok mindent. Igen, mindenfélét, de nem csak az "életemről", vagy a gondolataimról szerettem volna mesélni rajta, és az utóbbi időben ezt teszem - érintőlegesen.

Dehát ember tervez, Isten végez. Úgyhogy azoktól, akik a különböző irományaimért kezdtek el esetleg követni, szeretnék elnézést kérni. Nem tudok garantálni semmit a továbbiakban sem. Csak az időnkénti rendszeres bejelentkezést, ami vagy tartalmaz valami verset, írást, vagy nem. Sajnos.

2020 elég ütősen indult egyébként. Volt egy remek szilveszterünk, kis létszámban voltunk jelen, összesen négyen, de jól szórakoztunk. Sosem voltam az a nagy bulizós típus, a játszós, beszélgetős estéket mindig többre értékeltem, és hát, valljuk be, én se leszek már fiatalabb. :D Ennek ellenére nagyon jól bírtam az éjszakát. Aznap 5-kor keltem, mert mentem dolgozni, aztán hazaértem, talpon voltam, hogy elkészüljek a menüvel: csináltam lencsefőzeléket elsejére, franciasalátát, készültem nassolnivalóval, aztán elkezdtek szivárogni a többiek hozzánk. És hirtelen hajnal negyed 7 volt, szóval igen, több, mint 24 órát kibírtam anélkül, hogy ez feltűnt volna - bár a végére nyilván azért elfáradtam, és nem esett jól rögtön 2-án már dolgozni menni. Biztosra veszem, hogy ilyen se lesz többet, hogy egy egész éjszakát végig fent maradok - önszántamból legalábbis biztos nem. Öreg vagyok én már ehhez, de ezt a szilvesztert akkor sem cserélném el. Jó kis "2010-es évek" búcsúztató volt. :)

2019 egyébként számomra nem volt egy rossz év. Persze nem volt sétagalopp, de összességében sok olyan dolog történt, amire örökké emlékezni fogok. Házasság, utazás, illetve elkezdtem több új dolgot is, amiből jelenleg több is csorbát szenved ugyan, de semmit nem tervezek végleg parlagra küldeni. Újra kell tervezni az életem, fókuszt beállítani, de legalább célok vannak 2020-ra, és ez jó dolog, mert csak priorizálni kell. Szeretnénk minél többet megvalósítani, de mindezt úgy, hogy ne csak átrohanjunk mindenen.

Szerettem volna a blogra egy összefoglalót írni  a 2010-2020 közötti időszakról, de sajnos nem írtam meg, még magamnak sem. Idővel meg fogom tenni egy füzetbe (elvégre ezt nem csak év végén, vagy a legelején lehet), mert nagyon jó lenne összegezni dolgokat a múltból. Viszont addig még több más dolog vár: szeretnék fénykép albumokat készíteni, újra elővenni a horgolást, rendesebben vezetni a naptáramat, hogy értelme is legyen annak, hogy van.  És ezek csak a pici célok, a nagyobbakról most nem beszélnék.

Remélem, jól vagytok, és minden rendben van veletek. Köszönöm, hogy itt vagytok.

2 megjegyzés:

  1. Aranyos volt ez a vers az elején. Szeretem őket, bár valóban néha hiányolom, de nem bánom, ha több személyest kapunk belőled :D Sok sikert a céljaidhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Abeth! :)
      Többek között ezért is hoztam meg egy döntést, amit rövidesen publikálok is. :)

      Törlés

Copyright © 2018-2020 amateur but happy || Működteti a Blogger.